Τρίτη, Μαΐου 19, 2020

Αληθινή ιστορία:"Η δεντρογαλιά μου",μια αφήγηση που θα σας κάνει να αλλάξετε γνώμη για το φίδι(φωτο)

>
Ημερομηνία 1ης δημοσίευσης 26-5-2016.
Γράφει ο Γιάννης Γιαννακόπουλος
Ίσως να σας ξαφνιάζω με τις σημερινές φώτο μου. Ένα φίδι να ποζάρει δεν είναι κάτι συνηθισμένο. Ομως η συγκεκριμένη δενδρογαλιά περιφέρεται...
στην παλιά αποθήκη μου αρκετά χρόνια τώρα. Κάθε χρόνο αυτή την εποχή κάνει την εμφάνισή της και ως δια μαγείας εξαφανίζονται όλα τα ποντίκια από την αποθήκη. Επομένως το φιδάκι (που έχει μήκος 1,50 μετρο) είναι ποντικοαποθητικό. Οταν πλησιάζω εγώ αυτή αποσύρεται διακριτικά ανάμεσα στις πέτρες και περιμένει υπομονετικά να φύγω ώστε να βγει για να συνεχίσει το ποντικοαποθητικό της έργο.



Πριν από 4 χρόνια εγκλωβίστηκε σε μια δεξαμενή. Εκεί βρήκα την ευκαιρία και την φωτογράφισα πριν την απεκγλωβίσω. Από τοτε λοιπόν σε ενδειξη ευγνωμοσύνης για την περίοδο του καλοκαιριού εξαφανίζει τα ποντίκια της αποθήκης.





Δεν είναι επικίνδυνο φίδι. Εξ άλλου σκεφθείτε ότι αν δεν υπήρχαν τα φίδια ο πλανήτης θα είχε κατακληστεί από τα ποντίκια.
Βεβαια ο φίλος μου ο Στέργιος θα χαρεί ιδιαίτερα από αυτό το θέμα και πιστεύω ότι θα γράψει το ανάλογο σχόλιο.
Υ.Γ εκτός των άλλων βιντεοσκόπησα το φιδάκι μου και οι επισκέψεις στο συγκεκριμένο βίντεο ξεπερνούν τις 250.000 !!!!



1 σχόλιο:

Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!