Δευτέρα, Δεκεμβρίου 02, 2019

Διακήρυξη-ψηφοδέλτιο της "Συμμαχίας Καθηγητών" για τις εκλογές της Β ΕΛΜΕ

>
Αποτέλεσμα εικόνας για agriniolike β ελμεΟι εκλογές της 7ης Ιουλίου με την αυτοδυναμία της ΝΔ δημιουργούν μια νέα κατάσταση στη χώρα.
Η δημοκρατική πορεία που είχε δρομολογηθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση...
ανακόπηκε από τις συντηρητικές επιθέσεις του πολιτικού και οικονομικού κατεστημένου, τις δυσκολίες που η κυβέρνηση αυτή συνάντησε από την υλοποίηση του μνημονίου και τις αντιφάσεις, τις ολιγωρίες και  τους συμβιβασμούς που υπήρξαν. Οι ελπίδες που γεννήθηκαν στους εργαζόμενους έμειναν μετέωρες...

Η νέα συντηρητική νεοφιλελεύθερη διακυβέρνηση έδωσε ήδη ανησυχητικά δείγματα γραφής για τους εργαζόμενους και τους εκπαιδευτικούς.  Τα πρώτα μεγάλα προβλήματα δημιουργήθηκαν από τα πολλά κενά που υπάρχουν ακόμα στα σχολεία, σε συνδυασμό με τη μη πραγματοποίηση των 4.500 διορισμών στην ειδική αγωγή καθώς και το πάγωμα των δρομολογημένων 10.500 στη γενική αγωγή και εκπαίδευση για το 2020. Παράλληλα, ψηφίστηκαν ήδη: η κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου, η ισοτιμία τίτλων κολλεγίων και δημόσιων πανεπιστημίων (ιδιωτικοποίηση), κατάργηση των «πράσινων σχολών», αναστολή διετών προγραμμάτων ΚΕΕ, ρυθμίσεις για την εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων και νέος νόμος για το άσυλο που θέτουν φραγμούς και περιστέλλουν δικαιώματα ως προς την πρόσβασή τους στις δομές εκπαίδευσης και υγείας, καθώς και ο νέος «αναπτυξιακός» νόμος που υπονομεύει τα συνδικαλιστικά διακιώματα των εργαζομένων.
Για το επόμενο διάστημα και σύμφωνα με τον προγραμματισμό της κυβέρνησης αναμένεται να ξεδιπλωθεί η βασική επίθεση στον χώρο της παιδείας και τις δημοκρατικές κατακτήσεις του κλάδου με:
Παρεμβάσεις στο πλαίσιο της αξιoλόγησης (επαναφορά και της ατομικής)
Ανατροπές στις δομές εκπαίδευσης
Νέο νόμο για την επιλογή στελεχών
Αλλαγές στο Λύκειο και τον τρόπο πρόσβασης με επαναφορά της βάσης του 10 και της τράπεζας θεμάτων
Θέσεις για την αυτονομία (διοικητική, οικονομική και παιδαγωγική) των σχολείων
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ
Στη νέα αυτή πραγματικότητα που διαμορφώνεται το ζητούμενο για εμάς είναι το Συνδικαλιστικό Κίνημα να ξεπεράσει στην πράξη και με τη δράση του την κρίση συμμετοχής και τις χρόνιες παθογένειές του ώστε να συσπειρώνει δυναμικά τους συναδέλφους, να υπερασπίσει τις κατακτήσεις του μέσα από καλά στοχευμένους και προετοιμασμένους αγώνες και να δημιουργήσει προϋποθέσεις για διεκδικήσεις βασικών ζητημάτων στα εργασιακά, οικονομικά και συνταξιοδοτικά προβλήματα του κλάδου.
ΕΛΜΕ ΚΥΤΤΑΡΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΑΛΛΗΛΕΓΥΗΣ και ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ

Οι ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ μέσα από το ΔΣ της ΕΛΜΕ έδωσαν το δυναμικό παρών και πρωτοστάτησαν με αποφασιστικό τρόπο στις πολλαπλές παρεμβάσεις του Σωματείου με στόχο:
Τη σύσταση τμημάτων με αριθμό μαθητών σύμφωνα με τις θέσεις της ΟΛΜΕ, την αποτροπή της μετακίνησης των εκπαιδευτικών σε περισσότερα από 2 σχολεία για την κάλυψη του ωραρίου τους, τη στήριξη τόσο των ΕΠΑΛ, με τη σύσταση ολιγομελών τμημάτων, όσο και τη στήριξη των μικρών σχολείων, την λύση των προβλημάτων των διαπολιτισμικών σχολείων, τον έγκαιρο διορισμό αναπληρωτών τόσο στη γενική, όσο και στην ειδική εκπαίδευση, τη διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων και της διαφάνειας στις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι, η αγωνιστική και αποτελεσματική δράση του σωματείου μας στηρίζεται στη ενεργό συμμετοχή όλων μας.
Σταθεροί στην αντίληψή μας ότι μόνο με ενωτικούς μαζικούς αγώνες μπορούμε να βάλουμε φραγμούς σε αντιδραστικά σχέδια για το δημόσιο σχολείο, αλλά και να διεκδικήσουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα, συνεχίζουμε με βασικό άξονα την αυτοτέλεια του Συνδικάτου, να παλεύουμε μέσα στο Σωματείο για την υπεράσπιση των συμφερόντων των εκπαιδευτικών, των μαθητών/τριών και του δημόσιου σχολείου.
Θεωρώντας πρώτιστης σημασίας την αναζωογόνηση της ΕΛΜΕ με τη συμμετοχή όλων των συναδέλφων και συναδελφισσών, προτείνουμε και δεσμευόμαστε για:
• Περιοδείες μελών ΔΣ ΕΛΜΕ – ενίσχυση της ζωντανής επαφής με τα σχολεία. Άνοιγμα των ζητημάτων αιχμής για συζήτηση σε κάθε Σύλλογο.
• Ανάδειξη και ενεργοποίηση του θεσμού του αντιπροσώπου του σχολείου. Σε βασικά θέματα, πριν από τα ΔΣ ή τις ΓΣ των ΕΛΜΕ, επιδιώκουμε συνεδριάσεις συλλόγων για επεξεργασία των εισηγήσεων και διαμόρφωση προτάσεων. Αξιοποίηση του Διαδικτύου για συλλογή προτάσεων και σκέψεων από τους συλλόγους των καθηγητών, υλικό που θα εμπλουτίζει τη συζήτηση στα ΔΣ ή στις ΓΣ.
• Συνεχίζουμε να δίνουμε βάρος στα καθημερινά εργασιακά προβλήματα των συναδέλφων και στην προσπάθεια επίλυσής τους μέσα από παρεμβάσεις και αγωνιστικές κινητοποιήσεις στις Διευθύνσεις.
• Εκτός από τα κυρίαρχα ζητήματα, προσανατολιζόμαστε και σε επιμέρους διεκδικήσεις και πρωτοβουλίες που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα των συναδέλφων (εξασφάλιση εκπτωτικών προσφορών για τους εκπαιδευτικούς σε συγκοινωνιακά μέσα, σίτιση, τρόφιμα, θεάματα, κλπ).
• Ανάπτυξη της δράσης της ΕΛΜΕ (πολιτιστικής, κοινωνικής, περιβαλλοντικής, αθλητικής κ.α.)
• Με στόχο την ουσιαστική συμμετοχή και παρέμβαση του κάθε συναδέλφου στη δημόσια ζωή του σωματείου (συνέλευση, ημερίδες, εκδηλώσεις, κλπ), θα στηρίξουμε τις αναγκαίες προϋποθέσεις που θα ευνοούν την εμπλοκή των “ανένταχτων” συναδέλφων στη συζήτηση και την επεξεργασία προτάσεων για τη λύση προβλημάτων, ώστε οι άγονες μικροπαραταξιακές αντιπαραθέσεις να δώσουν τη θέση τους σε πραγματικά συλλογικές - συμμετοχικές δημοκρατικές διαδικασίες.


Βασικές διεκδικήσεις
Αύξηση των δαπανών για την παιδεία
Μόνιμοι διορισμοί σε ειδική και γενική αγωγή και εκπαίδευση για την κάλυψη όλων των αναγκών
Αναπληρωτές με πλήρη και ίσα δικαιώματα
Οικονομική αναβάθμιση των εκπαιδευτικών
Μείωση του ωραρίου στα προ του 2013 επίπεδα – Μείωση του ωραρίου κατά μία ώρα σε εκπαιδευτικούς που πηγαίνουν σε παραπάνω από δύο σχολεία
Ανώτατο όριο 20 μαθητές ανά τμήμα, 15 στις ομάδες προσανατολισμού και 10 ανά καθηγητή στα εργαστήρια.
Όχι στην επαναφορά της ατομικής αξιολόγησης και της εξωτερικής αξιολόγησης που οδηγεί στην κατηγοριοποίηση των σχολείων. Διασφάλιση της αποτίμησης του εκπαιδευτικού έργου με αποκλειστικά εσωτερικές διαδικασίες με ευθύνη του συλλόγου.
Ουσιαστική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών
Δημοκρατική λειτουργία του σχολείου και επιλογή στελεχών με κυρίαρχο τον ρόλο του Συλλόγου Διδασκόντων (κατάργηση καθηκοντολογίου).
Πλήρης σύνταξη  στους  εκπ/κους  στα 60,  µε  30  χρόνια  υπηρεσίας. Καμιά μείωση κύριων, επικουρικών συντάξεων και  εφάπαξ, όχι στην ιδιωτικοποίηση της επικουρικής ασφάλισης
Λειτουργία και στελέχωση των Τάξεων Υποδοχής και των Δομών Υποδοχής και Εκπαίδευσης Προσφύγων.

 Συνεχίζουμε                         Στις    εκλογές  για  την  ΕΛΜΕ
                                     Ψηφίζουμε – στηρίζουμε



           για μια ΕΛΜΕ  διεκδικητική, ενωτική, αγωνιστική

Υποψήφιοι για ΔΣ Β’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας
                                  Ασπρογέρακας Αντώνιος               Λύκειο Βόνιτσας
Βαρέλης Βασίλειος                         Λύκειο Κατούνας
   Βασιλάκη Αγγελική                        Λύκειο Παραβόλας
Γιανούτσος Χρήστος                  2ο Γυμνάσιο Αγρινίου
Δημοβασίλη Βενετία                     3ο Λύκειο Αγρινίου
Δημούσης Νικόλαος                      ΕΠΑΛ Μακρυνείας
Διαμαντής Δημήτριος                      1ο Λύκειο Αγρινίου
       Ζάγκας Θεόδωρος                      1ο Γυμνάσιο Αγρινίου
       Καραλής Χρήστος                      3Ο Γυμνάσιο Αγρινίου             
   Κοτρώτσος Ιωάννης                        Λύκειο Βόνιτσας
    Κουτσικάκη Ζωή                       Γυμνάσιο Παλαίρου
Μαραγιάννης Κωνσταντίνος           Γυμνάσιο Θέρμου
          Μεϊμετέας Αντώνιος                   6ο Γυμνάσιο Αγρινίου
              Μίκροβας Αντώνιος                   Μουσικό Σχολείο Αγρινίου
     Πάντου Δέσποινα                          Λύκειο Αμφιλοχίας
Παπαθανασίου Βασίλειος                  Γυμνάσιο Εμπεσού
Ταμπάκης Χαράλαμπος                    6ο Λύκειο Αγρινίου
       Τούλας Σωτήριος                          2ο Λύκειο Αγρινίου
      Τσούκας Ευάγγελος                     Γυμνάσιο Αμφιλοχίας
    Φουντούλη Δήμητρα                      Λύκειο Παραβόλας
Υποψήφιοι για εξελεγκτική επιτροπή
    Διαμαντής Δημήτριος                          1ο Λύκειο Αγρινίου
      Πίτσας Ευστάθιος                            Γυμνάσιο Καλυβίων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!