Τετάρτη, Ιουνίου 19, 2019

Και επίσημα Δημοτικός Σύμβουλος Αγρινίου στην Δ.Ε Παραβόλας ο Σωτήρης Κολοβός.Ευχαριστήρια ανακοίνωση

>
Και επίσημα επανεκλέγεται Δημοτικός Σύμβουλος Αγρινίου στην Δ.Ε Παραβόλας  ο Σωτήρης Κολοβός μετά την επίσημη ανακοίνωση του Πρωτοδικείου Αγρινίου.
Ο κ.Κολοβός εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία αναφέρει:...

"Σήμερα ανακοινώθηκαν τα επίσημα αποτελέσματα των αυτοδιοικητικών εκλογών του Δήμου Αγρινίου.998 πολίτες που δώσανε την δική τους μάχη για ιδανικά και για την καλύτερη ζωή που θέλουν για το τόπο τους,ακόμη άλλοι τόσοι που ήταν κοντά με το καλό λόγο τους και την αγάπη τους.Σας ζήτησα την στήριξη σας,σας ζήτησα να μου δώσετε την δύναμη σας να γίνει δύναμη των πολλών,σας ζήτησα να μου δώσετε τον ψήφο της καρδιάς σας και Εσείς ήσασταν εκει κοντά μου και μου τον δώσατε με όλη σας την Αγάπη....

Σας ευχαριστώ και εγώ μέσα από την καρδιά μου με όλη τη δύναμη της ψυχής μου που ήσασταν δίπλα μου,να ξέρετε πως πάντα θα είναι χαραγμένο στη μνήμη μου και στη καρδιά μου το συναίσθημα της Αγάπης μου για όλους εσάς.Σίγουρα έχουμε ακόμη διαδρομή μπροστά μας μέχρι την τελική δικαίωση,συνεχίζουμε με τόλμη δύναμη και πάθος για τα όνειρα όλων μας.Ευχαριστώ επίσης το Δήμαρχο μας Γιώργο Παπαναστασίου για την τιμή που μου έκανε να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο Νίκης.Ευχαριστω τους συνυποψηφίους μου στη ενότητα Παραβολας Βασίλη Καπέρδα και Αννη Κωνσταντοπούλου για τον αγώνα και την προσφορά στην παράταξη μας.Ελπίζουμε να κάνουμε πράξη την αγάπη και την εμπιστοσύνη σας...
Όλα αυτά τα χρόνια από το 2006 έως τωρα ήσασταν και είστε ή δύναμη μου..."ΕΣΕΙΣ"...Ευχαριστω για όλα...."

ΣΩΤΗΡΙΟΣ Κ ΚΟΛΟΒΟΣ 

Δημοτικός Σύμβουλος Αγρινίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!