Τρίτη, Μαρτίου 19, 2019

Θέρμο :Αιώνια αγάπη και σεβασμός...δεν ξέχασε την "Ρούντι" και της έφτιαξε μνήμα(φωτο)

>
Ταξιδεύοντας σήμερα το πρωΐ για να παραστώ σε κοινωνική υποχρέωση δυσάρεστου γεγονότος, λίγο πριν το Πετροχώρι...
(και δεξιά) του Δήμου Θέρμου (Αιτωλοακαρνανία),με την άκρη του ματιού μου διέκρινα κάτι σαν ένα μικρό μνημείο σε ένα αγροτεμάχιο.

Στην επιστροφή σταμάτησα στο σημείο και με το κινητό μου τηλέφωνο έβγαλα τις φωτογραφίες που ανάρτησα .
Το αποτέλεσμα το βλέπετε!


Αυτό που μόνο έχω να πω είναι #respect στον υπέροχο αυτό άνθρωπο που φρόντισε τον πιστό του φίλο μέχρι και την ύστατη στιγμή εξασφαλίζοντάς με σεβασμό την "τελευταία του κατοικία"

Νομίζω ότι αν εξαιρέσουμε την ανθρώπινη απώλεια, είναι ό,τι πιο συγκινητικό έχω δει μπροστά μου όλα αυτά τα χρόνια της ζωής μου.
Τα συναισθήματα ανάμεικτα και έντονα...

Το μεγαλείο του ανθρώπου που φρόντισε για αυτό, άπειρο...

Χωρίς να σε "γνωρίσω" ποτέ, Ρούντι, σε λάτρεψα...

Αναδημοσίευση από το προφίλ στο FB του Βασίλη Λιόνα-Basileios Lionas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!