Πέμπτη, Νοεμβρίου 14, 2019

"Πλατάνι είμαι στο Βλοχό",ποίημα από τον Ντεμιώτη

>

Ημερομηνία 1ης δημοσίευσης 27 Απριλίου 2018

Στο kainourgiopress δημοσιεύεται ένα ανέκδοτο ποίημα για την Τριχωνίδα,το Καινούργιο,το Βλοχό και τις παραδόσεις του τόπου μας ,που υπογράφει ως συγγραφέας τους"Ο Ντεμιώτης"...

Ποιος όμως είναι ο "Ντεμιώτης";


Πρόκειται για τον...
Σπύρο Τσαλδάρη ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Καινούργιο, στις 17 Μαρτίου του 1928.

Οι γονείς του ήταν αγρότες προσφυγές από την Μικρά Ασία. Στα 18 του χρόνια έμαθε την τέχνη της Ραπτικής. Το 1969 μετανάστευσε στο Σικάγο όπου έζησε και εργάστηκε ως ράπτης. Είναι παντρεμένος έχει έναν γιο, έναν εγγονό και μια δισεγγονούλα.
Το 2008 επέστρεψε στην Ελλάδα.

Σήμερα ζει στην Χαλκίδα.


Στα χειρόγραφα του υπογράφει τα ποιήματα του ως εξής:
Σπύρος Τσαλδάρης, ο Ντεμιώτης!!!

Το τρίο κατά σειρά ποίημα που δημοσιεύουμε

Πλατάνι είμαι στο βλοχό
στη Ντέμη κυπαρισσι
και αετός που γύρισε
σε ανατολή και δύση
ποτέ δεν με τρομάξανε
εμένανε τα χιόνια
πόσο θα ζήσω ο θεός
δεν μου μετράει τα χρόνια

Όταν φυσάει ο βαρείας
εγώ δεν τον φοβάμαι
απλώνω τα κλωνάρια μου
και σαν αετός κοιμάμαι
στη Ντέμη κληρονόμησα
δροσοπηγή σταμαργια
και πίνουνε οι πέρδικες
νερό ανάργια ανάργια
Πλατάνι είμαι στο βλοχό
στη Ντέμη κυπαρίσσι
και κείνη που αγάπησα
ας με κληρονομήσει
ποτέ μου δεν αγάπησα
χρυσάφι και παλάτια
έχω εκείνη που αγαπώ
πλούτη τα δυο της μάτια

Σπύρος Τσαλδάρης, ο Ντεμιώτης!!!

1 σχόλιο:

Σχόλια υβριστικά και συκοφαντικά δεν θα δημοσιεύονται!